onsdag 4 april 2012

Junkyard fyller 10 år!

Min hand läker men det saknas väldigt många grader tills jag kan röra den någorlunda normalt. Ligamenten behöver tid att läka ihop (4 månader). Så jag tränar sjukgymnastik och avvaktar med snowboardåkningen tills jag känner att handen pallar att ta emot stötar igen. Ibland känner jag mig så jävla usel då jag inte åker snowboard pga en liten sketen hand. Men då slår jag mig själv i huvudet (bara lite grann) och tänker på framtiden. Det är en högerhand jag ska använda resten av livet och pajar jag den igen nu så blir den aldrig bra överhuvudtaget (säger läkaren). Så några graders rörlighet till innan jag börjar sula mig. 




Det var junkyardfest i helgen, och satan va skoj det var!Junkyard fyller 10 år och Thomas Löfgren bjuder på fest!! Tack så mycket för allt!!

Bilfest, sköna människor, människosmuggling (med Alec och Anna), go "junkfood", dans, Melody Club, efterfest, frukostbuffé och trött bilfärd hem gjorde helgen till en succé. Mer bilder kommer sen.