tisdag 17 april 2012

Åre

Campet

Sjukt lyckat snowboardcamp för ett gäng peppade och glada tjejer:


Mysfrukost på hotell Parkvillan.
Anna blev inringd för att coacha eftersom Carro tog fel på dagen lite grann (hon flögs in lagom till lunch).
Shredd i solskenet.
Fika och hamburgare vid samlingstältet.
Öl på Dahlboms.
Skaka rumpa med Hulda.
Prisutdelning och skål och tack!
Halvgod middag med tårsprutande stark wasabisås.
Ännu mera skaka rumpa och svinga stripstång.

Mera sånt här blir det.
Tack för en strålande dag, kväll, natt tjejer!

Men jag har ju nästan inga bilder alls nu. Jag var fullt upptagen med att hänga med brudarna så jag glömde helt bort å ta kort, men det fanns ju fotografer på plats så kort finns och kommer läggas upp här om ett tag.








Snowboard

Fan! Vad kul det är att åka snowboard lite grann igen. Det är jobbigt att inte kunna shredda som jag brukar. Såklart. Det är faktiskt skitjobbigt. Och jag har tagit det lugnt under Åredagarna. Men det är så jäla nice att få hänga med alla peppade snowboardfolk igen =)

Jag har bott ovanför RipCurl butiken under veckan och det är ju helt underbart att den möjligheten finns!


På lördagen var det dags för Byssas slushyshredd och jag blev inringd för att dömma vilket är en helt ny erfarenhet och upplevelse för mig. På plats var hur många åkare som helst som verkade ha så jävla kul! =) Det var inte lätt att sätta placeringarna men vi fick till det! Ruggigt bra kört alla inblandade!








Anna och jag lekte ninjor på "ninjadagen" men jag tappade dock bort alla ninjor och åkte runt och såg allmänt svart och snabb ut.













Nu är jag hemma i Uppsala igen i några dagar. Det var snöstorm då jag lämnade Åre (observera att det är den 17 april idag). Åter till Åre på fredag för att fota några Rip Curl outerwear bilder med Junkyard. Tar vägen förbi Bjursås för att säga hej till alla Nitro åkare som har shoot där. Ååååh, jag vill också!