onsdag 4 april 2012

Depp, solsken, flumsnack, påssjukan och ruggigt bra låt (men jag vill ju åka snowboard)

Kan man säga att det här har varit min mest värdelösa snowboardsäsong sen jag började med den här sporten? Ja, det kan man säga utan tvekan. (Även om den började bra med massa lyckat shredd i Tandådalen i december). Jag gråter ibland, är bitter ibland, skriker ibland, blänger som fan på min styckade högerhand ibland och deppar ihop fullständigt ibland. Men ibland ler jag faktiskt också och tänker framåt. För det finns en sommar, och en nästa säsong också och jag har haft mina solskensstunder i vinter utan snowboard. OCH! Handen blir faktiskt bättre och bättre!!


Jag har aldrig visat den här bilden för nån (typ) förr men jag tänkte bjuda på den nu bara för att påminna mig själv om att jag kan ha det sämre. För två år sedan (mitt i säsongen) fick jag påssjukan (ja, jag vet, det är en barnsjukdom som ingen får längre). Ca 1 på 250 000 personer får den varje år i Sverige. Jag är vaccinerad mot den och jag har haft den då jag var liten. Men jag fick den ändå och så här såg jag ut, lite deppig och hängig i tron om att jag aldrig skulle se normal ut.




MEN! Jag blev och ser normal ut igen (eller iaf på ett ungefär) och nu är det vår!












Det här gillar jag: